Από την αρχή με νέο στόχο πιάνει η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης το κουβάρι των ανασφάλιστων οχημάτων το οποίο δείχνει να περιπλέκεται ολοένα και περισσότερο.  Δεν είναι αρκετό που εντοπίστηκαν. Χρειάζονται και άλλες παρεμβάσεις για να ασφαλιστούν.

Άλυτο παραμένει έως σήμερα το θέμα των ανασφάλιστων οχημάτων για τα οποία  σαφώς και έχει επέλθει πρόοδος καθώς εντοπίζονται αλλά ατυχώς δεν έχει επιτευχθεί το επιδιωκόμενο που είναι να ασφαλιστούν.

Οι πληροφορίες μιλούν για παραμονή χιλιάδων οχημάτων σε καθεστώς ανασφάλιστο, κάτι το οποίο δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Η ερμηνεία που δίνεται από τους αρμόδιους είναι πώς ο εντοπισμός τους με την ηλεκτρονική διασταύρωση και τη διασύνδεση των βάσεων δεδομένων όπως και στη συνέχεια τα πρόστιμα και η ειδοποίηση μέσω ΤΑΧΙS δεν είναι αρκετή για να οδηγηθούν  στην ασφάλιση.

Μεγάλος αριθμός από αυτούς επιλέγει την οδό της παρανομίας κάτι το οποίο πρέπει να καταπολεμηθεί.

Σε αυτό το λεπτό σημείο η  ιδιωτική ασφάλιση και οι αρμόδιοι γι΄αυτήν πρέπει να ξαναπιέσουν για νέες λύσεις. Σε όλο τον κόσμο αναπτύσσονται δράσεις με ηλεκτρονικά συστήματα και ειδικούς αστυνόμους που εντοπίζουν και καθηλώνουν τα οχήματα όταν από την πινακίδα τους διαπιστωθεί ότι δεν είναι ασφαλισμένα. Και οι κάτοχοί τους οδηγούνται στην αστυνομία οπότε και ξεκινά η διαδικασία των κυρώσεων.

Στην ελληνική αγορά όπως φαίνεται η ανάρτηση των κυρώσεων στο TAXIS και οι ειδοποιήσεις και τα πρόστιμα δεν είναι –για κάποιο λόγο- αποτελεσματικά και το φαινόμενο των ανασφάλιστων παραμένει σε έξαρση.

Πηγή: www.insurance-eea.gr