Μια πρώτη προσπάθεια για να διαμορφωθεί ένα νομοθετικό πλαίσιο για την ασφάλιση των αυτόματων οχημάτων επιχειρείται στην Μεγάλη Βρετανία
Έτσι προχώρησαν σε προσχέδιο νομοσχεδίου με το οποίο οι ασφαλιστικές εταιρίες θα πρέπει να προσφέρουν δύο διαφορετικούς τύπους καλύψεων, μια για την περίπτωση που το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία self-driving, αλλά και μια ακόμη για την περίπτωση που το όχημα ελέγχεται από κάποιον οδηγό.
Το νομοσχέδιο με τίτλο «Vehicle Technology and Aviation Bill» προβλέπει επίσης την αποζημίωση των εμπλεκόμενων οδηγών σε ένα δυστύχημα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αυτόνομη λειτουργία, με τις ασφαλιστικές εταιρίες να μπορούν να διεκδικήσουν με τη σειρά τους αποζημιώσεις από την κατασκευάστρια εταιρία του οχήματος.
Σημαντικό είναι να αναφέρουμε επίσης, πως στο προσχέδιο προβλέπεται πως η ασφαλιστική κάλυψη παύει να υφίσταται στις περιπτώσεις που στο λογισμικό του οχήματος έχουν γίνει αλλαγές που δεν έχουν την έγκριση του κατασκευαστή καθώς και αν ο ιδιοκτήτης για οποιοδήποτε λόγο έχει παραλείψει την εγκατάσταση ενημερώσεων.
Το νομοσχέδιο επιπλέον προβλέπει πως στα πρατήρια καυσίμων και σε μεγάλα καταστήματα λιανικής θα πρέπει να υπάρχουν σταθμοί φόρτισης, όπως και πως θα πρέπει να δημοσιεύονται οι τιμές και τα ώρες λειτουργίας τους.
Τέλος, αναφέρεται πως οι διαχειριστές των σημείων φόρτισης χρειάζεται να έχουν εξοπλισμό που να είναι συμβατός με όσο τον δυνατόν περισσότερα οχήματα και πως θα πρέπει να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να αποτρέψουν την πρόσβαση στους σταθμούς σε επίδοξους hackers.
Πηγή: www.asfalisinet.gr